středa 3. března 2010

Ať ani kapka krve nepřijde... Nazdar!



Všiml jsem si, že se řada filmově-nadšeneckých blogů s láskyplnou péčí věnuje sci-fi, hororu, fantasy nebo comicsu. Blog zaměřený na žánr z nejtvárnějších, komedie, mi jako jeho milovníkovi citelně chybí. Účelem tohoto blogu bude upozornit vás na existenci vybraných, neotřelých a třeba neprávem opomíjených komedií a na jejich případné uvedení v televizi nebo na DVD, které by byla škoda přehlédnout. Texty doplním o obrázky, videa a odkazy, což mi komentáře na ČSFD neumožňují.

Obrázek v záhlaví pochází z filmu Pane, vy jste vdova! (1970) Useknutá ruka Františka Filipovského, z níž vytéká modrá krev na červený koberec, mi díky jakési volné asociaci připadala jako trefný symbol filmů toho druhu, o němž bych rád referoval. Uvidíme, co mi čas a lenost dovolí. Prozatím spolu s Ivou Janžurovou furiantsky volám "Ať ani kapka krve nepřijde... Nazdar!"



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...